سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
دانلود تحقیق در مورد بازار
نوشته شده در جمعه 94/12/28
ساعت : 2:3 صبح
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
بازار به عنوان یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده ساختاراصلی شهرهای قدیمی همواره مطرح بوده است
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 39 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
دانلود تحقیق در مورد بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 3242
کاربر

مقدمه

بازار به عنوان یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده ساختاراصلی شهرهای قدیمی همواره مطرح بوده است.

در گذشته بازارها ستون فقرات شهر وعنصر پیوند دهنده ی عناصر شهری ومحلات آن بوده اند.در عین اینکه یکی از مسیرهای مهم تردد نیز به شمار می رفته اند.با تغییر وتحولاتی که در یک قرن اخیر در شهرهای قدیمی کشورمان حادث گردید وبا ورود ماشین به صحنه ،آمد وشد در شهر وبا سابقه تاریخی وذهنی این که اماکن تجاری که از نقطه نظر کالبی از تکرار یک عنصر در کنار دسترسی اصلی به شکل بازار تبلور میافت به تدریج نقش خود را به خیابنها بخشید. حراجیهای عمده در مراکز شهرهای قدیمی تحت عنوان خیابان کشی نقش بازار به عنوان ستون فقرات شهر وعنصر پیوند دهندهی عناصر شهری و محلات مخدوش ساخت چرا که این دخالتها سازمان اجتماعی محلات را در هم ریخت و روابط اجتماعی وفرهنگی دچار دگرگونی گشت در این رابطه ضعف پذیرش تاسیسا ت وتجهیزات جدید در بافت قدیم در تشدید موضوع بی تا ثیر نبوده است. تغییر بافت اجتماعی اطراف بازارها وجایگزین شدن مهاجرین به شهرها به جای اهالی بومی محلات از نکات قابل ذکر است.

در نتیجه نکاتب که ذکر آن رفت اکثر بازارهای شهرهای کشورمان دچار دگرگونیهای عمده وفرسودگی کلبدی وفرسودگی فعالیت گردید. بازار ساوه از جمله بازارهایی است که کالبد آن دچار دخالت نگردیده وهر چند خیابان کشیها ی اطراف باعث از هم پاشیدن آن به عنوان عنصر پیوند دهنده محلات قدیمی گردید،

لیکن دسترسی مناسب سواره به بازار که یکی از نیازهای امکن تجاری در بازار است وموقعیت مرکزی آن باعث گردید بازار ساوه دچار فسودگی فعالیت نشده وهمچنان خود را با تغییر وتحولات اقتصادی واجتماعی وفرهنگی وفق می دهد.

با این حال از نضر کلبدی در خود دچار تغیرات عمده وفرسودگی گردیده است. ارزش بالی زمین که دلیل بر زنده بودن بازار است خود باعث تغییرات عمده و دخل وتصرف در کالبد بازار و اغتشاش در آن گردیده است.

این دخل وتصرف ها در جرزها وسقف واحدهای تجاری ودر بخشهایی نیز درسقفمحور عبوری بازار اتفاق افتاده است . شکل اغتشاش سیمای بصری وفرسودگی کالبدی بازار بهمرورزمانممکن است فرسودگی فعالییت دربازار شود. لذا بهسازی بازار وچگونگی توسعه آن را در دستور کار قار می دهد





پاورپویینت ملات
نوشته شده در جمعه 94/12/28
ساعت : 2:3 صبح
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
ملات ماده ی خمیر ی شکلی است که مصالح بنایی را به یکدیگر می چسباند و آنهارا به دیوار و سایر اجزای ساختمان مبدل می سازد
دسته بندی عمران و ساختمان
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 7040 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپویینت ملات

فروشنده فایل

کد کاربری 3242
کاربر

مقدمه
ملات ماده ی خمیر ی شکلی است که مصالح بنایی را به یکدیگر می چسباند و آنهارا به دیوار و سایر اجزای ساختمان مبدل می سازد . ملات ها عمل کرد پنجگانه ی زیر را انجام می دهند:
قطعات را به یکدیگر می چسبانند و فضای ما بین آنها را پر می نمایند .
بایکپارچگی که ایجادمی نمایند باعث توزیع تقریبا یکنواخت نیرو می شوند .
اختلاف اندازه در اجزا را جبران می نمایند .
موجب می شوندقطعات فلزی ومسلح کننده ها(در صورت وجود)با دیوار به صورت یکپارچه عمل کنند .
به کمک ایجاد خطوط سایه روشن ویا تاثیر رنگ موجب پدید آمدن ماهیتی زیبا می شوند. 
ملات ها مجموعه ای از یک یا چند ماده ی چسبنده(سیمان.آهک.گچ و...)ماده ی پرکننده(ماسه شسته ودانه بندی شده )ماده ی روان کننده (آب و...)هستند وبه میزان کافی به منظور ایجاد حالت خمیری و مخلوط کارایی دارند. این مصالح باید به دقت اندازه گیری ومخلوط شوند تا تعادل مطلوبی به ملات برای برآوردن خصوصیات اساسی آن بدهند. 

?ملات ها
?1.تعریف
?2.خواص ملات
?1.2.خواص حالت خمیریی ملات
?2.2.خواص ملات سخت شده
?3.انواع ملات
?1.3.انواع خودگیری
?2.3.نوع ماده ی چسبنده
?3.3.انواع ماده ی پر کننده ی(سنگ دانه ملات)
?4.3.انواع مواد افزودنی
?5.3.انواع کاربرد
?6.3.انتخاب نوع ملات
?4.ترک درسطح ملات
?5.نحوه ی تهیه ی ملات





تحقیق در مورد ایزو
نوشته شده در جمعه 94/12/28
ساعت : 2:3 صبح
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
طی سه دهه گذشته جهان شاهد شکل گیری تدریجی یک سیستم اقتصادی یکپارچه جهانی بوده است دنیای تولید نیز در ادامه این وضع شاهد افزایش سطح رقابت و ظهور رقبای مستعد دراقصی نقاط جهان بود
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66
تحقیق در مورد ایزو

فروشنده فایل

کد کاربری 3242
کاربر

مقدمه:

طی سه دهه گذشته جهان شاهد شکل گیری تدریجی یک سیستم اقتصادی یکپارچه جهانی بوده است. دنیای تولید نیز در ادامه این وضع شاهد افزایش سطح رقابت و ظهور رقبای مستعد دراقصی نقاط جهان بود.

جهانی شدن بازار تولید شرکتهای تولید کننده رابه ارزیابی مجدد نگرشهایشان را رقابتهای بین المللی وا داشته و دولتها را نیز به تغییر سیاستهای ملی خود وادار نموده است. مطمئناً شرکتهایی که به بازار به صورت ملی و نه جهانی ، و به محصولات نیز در حد کافی و خوب، و نه در سطح جهانی توجه می نمایند از صحنه رقابتهای تولیدی این منظر جهانی خارج خواهند شد.

مصرف کنندگان در بازار امروزی نقشی قاطع نسبت به گذشته ایفا می کنند، چرخه های کوتاه تر تولید و تدارک پاسخ سریع تر به تغییرات سلیقه مصرف کنندگان بسیار ضروری است.

سیستم های نوین تولیدی باید قادر به تولید محصولاتی با کیفیتی بالاتر، هزینه کمتر ، زمان انتظار ، طراحی سریعتر محصولات موجود و نهایتاً انعطاف پذیرتر باشند. رعایت استانداردهایی که در طول سالیان متمادی تدوین گردیده است، یکی از ابزارهای مهم در راستای ارتقاء کیفیت محصولات بوده ، به طوریکه کشورهای پیشرفته صنعتی در راستای جهانی سازی ، مرزهایی را برای کشورهای درحال توسعه و توسعه نیافته بوجود آورده اند که این کشورها برای ورود به عرصة جهانی و عبور از این مرزها بایستی استانداردهای بین المللی و قواعد بازارهای جهانی را رعایت نمایند.

از آنجا که هیچ کس محصولات بد کیفیت ، خطرناک و غیر قابل اعتماد . ناهماهنگ و تجهیزاتی که قبلاً خریداری نموده را نمی خواهد ، مشتریان انتظاراتی راجع به طراحی ، اجرا ، امنیت و قابلیت اعتماد به محصولات و خدماتی که خریداری می کنند را دارا هستند.استانداردهای بین المللی به افزایش سطح کیفی ، ایمنی ، کارآمدی ، اعتماد وقابلیت تغییر پذیری کمک می کنند و زمینه افزایش منافع اقتصادی را فراهم می آورد.
وقتی محصولات و خدمات هر روز نیازهای مصرف کنندگان را بر طرف می نمایند، اعتماد مشتری به آنها افزایش می یابد و در نتیجه یک موقعیت مشترک المنافعی ، هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده وسرویس دهنده به مجود می آید این موقعیت زمانی به وجود می آید که نمایندگان مصرف کننده نقشی مهم در بهبود استانداردهایی که نهایاً در خدمات و کالا ها تاثیر ویژه می گذارند ، داشته باشند.
این بحث فایده وسودی که به مصرف کننده از استاندارد سازی و همچنین فایده وسودی که از توسعه استانداردهای بین الملی به مشتری می رسد را شرح میدهد و بیان می کند که ایزو چطور نیازهای مصرف کننده رابه اومی شناساند و چگونه از این نیازها در کارش استفاده می کند و چطور جوابگوی مصرف کنند گان می باشد.
به همین منظور مثالهایی آورده شده که در برخی زمینه های کاری و همچنین دستاوردهای اخیر ایزو در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.
سرانجام این مطلب شرح می دهد که چطور مصرف کننده می تواند در کارهای ایزو مشارکت نماید.
استانداردها جه هستند؟





ساعت : 2:2 صبح
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
بر طبق گواهی افسانه های قدیمی برای اولین بار مارکوپولو (Marco polo )در قرن 13 پس از بازگشت از چین غذایی آردی شبیه به کارونی را به دربار هدیه کرد
دسته بندی طرح توجیهی کشاورزی
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 123
دانلود پروژه تکنولوژی تولید ماکارونی

فروشنده فایل

کد کاربری 3242
کاربر

تاریخچه و مقدمه 
بر طبق گواهی افسانه های قدیمی برای اولین بار مارکوپولو (Marco polo )در قرن 13 پس از بازگشت از چین غذایی آردی شبیه به کارونی را به دربار هدیه کرد .بطور کلی برای مردم آن زمان علی الخصوص دریانوردان حمل و نگهداری آذوقه سفر امری مهم تلقی می شد چرا که گاه سفر چندین ماه بطول می انجامید و آنها نیاز به غذایی داشتند که فاسد و خراب نشود . همچنین مرغوبیت و ارزش غذایی خود را حفظ کند. ظاهر همه این ویژگیها در ماکارونی وجود دارد این محصول در طی نگهداری به مدت طولانی طعم مزه و کیفیت خود را حفظ می نماید .
هر چند تولید ماکارونی از یک ریشه تاریخی منشا می گیرد اما به طور وسیع د رقرن بیستم با تغییرات اساسی وارد بازار مصرف عمومی و تجارت گردید در اولیل این قرن و قبل از صنعتی شدن تولیدات تهیه و تولید این محصول بصورت خانگی و یا به مقادیر کم ،درکارگاههای کوچک انجام می شود و در مجموع مقدار قابل توجهی را در بر نمی گرفت . طبق بررسی ، از سال 1850 میلادی تولید بصورت ماشینی وصنعتی با ابداع و اختراع ماشین های پرس کننده خمیر شروع شد مجموعه ای از این ماشین آلات متشکل از یک سیستم ورز دهنده خمیر (kneading device)با پیستون و سیلندر مربوطه و یک صفحه مشبک که منتهی از یک مارپیچ بودند کارتولید را در مقیاس صنعتی شروع کردند .در آغاز قرن بیستم لوازم موجود برای ساخت ماکارونی شامل مخلوط کن و پرس و قفسه های مخصوص خشک کردن ساخته شدند در سال 1934 یک شرکت فرانسوی که قبلا اکسترودر های ساده می ساخت سیستم پیوسته را جایگزین نمود و در همان سالها سوئیسی ها پرس های مداوم اتوماتیک را مورد بهره برداری قرار دادند امروزه این ماشین آلات به سیستم های تولید پیوسته تبدیل شده اند و می توانند با ظرفیت های بسیار بالا کار کنند استفاده نیروی انسانی برای این سیستم ها نیز بسیار اندک است تولید در این سیستم ها نیازمند دقت فراوان و ماده اولیه همگون می باشد .

فهرست مطالب
مقدمه و تارتخچه ................. 1
فصل اول
1-1- بخش اول : گندم و ویژگیهای آرد ماکارونی ..... 4
2-1- بخش دوم : انواع ماکارونی .......... 10
3-1- بخش سوم: ارزش غذایی فرآورده‌های ماکارونی... 18
4-1- بخش چهارم: موقعیت و محل کارخانة بازدید شده . 20
فصل دوم
2-1- بخش اول: مواد اولیه مورد استفاده ...... 24
فصل سوم
1-3- بخش اول : ساخت ماکارونی.................. 37
1-1-3- روشهای ساخت انواع ماکارونی ...... 38
الف: روش غیر پیوسته .......... 40
ب: روش پیوسته ........ 41
2-3- بخش دوم:‌ انتقال دهنده ...... 42
الف: انتقال دهنده‌های افقی .... 43
ب: انتقال دهنده‌های عمودی ...... 43
ج: انتقال دهنده‌های بادی ...... 43
فصل چهارم :
1-4- بخش اول : خشک کردن ........ 46
الف) خشک کردن اولیه .......... 48
ب) خشک کردن میانی ......... 49
ج) خشک کردن نهایی .............. 49
2-4- بخش دوم : یک دیاگرام خشک کردن موفقیت آمیز .... 53
3-4- بخش سوم : منحنی خشک کردن و نمودار آن ..... 55
فصل پنجم
1-5- گرمخانه‌های ماکارونی ...... 59
فصل ششم:
بخش اول : بسته‌بندی توسط کارگر و بسته‌بندی اتوماتیک ........ 63
بخش دوم : ویژگی‌های بسته‌بندی مطابق استاندارد ... 64
فصل هفتم
1-7- بخش اول : نگهداری و انبار کردن محصول ...... 67
فصل هشتم
1-8- بخش اول : بهداشت کارخانه ........ 70
الف) رعایت بهداشت توسط کارگران خط تولید ..... 70
ب) رعایت بهداشت توسط کارگران بخش بسته بندی و انبار ...... 71
ج) نظافت قسمتهای مختلف انبار ........ 71
فصل نهم :
1-9: بخش اول آزمایش شیمی ......... 75
الف) تعیین pH ماکارونی ..... 75
ب) آزمایش پخت و آزمایش جهت تعیین وزن مواد جامد در آب ...... 75
ج) آزمایش رطوبت ............ 76
2-9- بخش دوم : طرز تهیه محیط‌های کشت ..... 77
الف) طریقه کشت پلیت کنت آگار ....... 77
ب) دستور تهیه سوسپانسیون زرده تخم مرغ .. 78
پ) تهیه محیط کشت سوبرودکستروز آگار ........... 79
ت) طریقه کشت و شمارش آزمونهای میکروبی ..... 81
ث) تهیه محیط کشت باسیلوس سرئوس ......... 82
ج) طریق کشت کپک............... 83
3-9- بخش سوم : آزمون کنترل کیفی مواد اولیه .... 83
4-9- بخش چهارم: کنترل کیفیت فرآورده‌های نهایی .... 88
فصل دهم:
1-10- بخش اول : استاندارد ویژگی‌های ماکارونی ..... 97
فصل یازدهم:
بخش اول : بحث و نتیجه‌گیری .......... 112
بخش دوم: پیشنهادات ....... 113
بخش سوم: مقاله
بخش چهارم: منابع ....... 117





معاهدات بین المللی در اسلام
نوشته شده در جمعه 94/12/28
ساعت : 2:2 صبح
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
امروزه «حقوق بین الملل» به لحاظ مبدأ پیدایش کاملاً خصیصه بین المللی دارد
دسته بندی برنامه نویسی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
معاهدات بین المللی در اسلام

فروشنده فایل

کد کاربری 3242
کاربر

مقدمه
امروزه «حقوق بین الملل» به لحاظ مبدأ پیدایش کاملاً خصیصه بین المللی دارد. این امر از آن جهت است که روابط میان حاکمیت های مستقل در جامعه جهانی عمدتاً در قالب عرف ها و معاهدات بین المللی، تشکیل دهنده مقررات و قوانینی است که از آن تعبیر به «حقوق بین الملل» می شود. با این حال دین مبین اسلام به جهت هدف جهان شمول آن که سعادت دنیا و آخرت ابناء بشر است، یک نظام حقوقی جامع که مخاطب آن همه انسان ها می باشند ارائه نموده است. (دکتر حمیدالله در این باره می گوید: اسلام برای تمام دولت ها، بدون ملحوظ داشتن دین یا نژاد، حقوق و تعهداتی یکسان قائل شده و برخلاف ملل باستانی دیگر، حقوق بین الدولی که توسط مسلمانان شکل گرفت فقط ناظر بر تنظیم چگونگی روابط یک دولت اسلامی با سایر دول اسلامی و نادیده انگاشتن سایر دول غیر مسلمان نبود». (محمد حمید الله، سلوک بین المللی دولت اسلامی، ترجمه و تحقیق: سید مصطفی محقق داماد، مرکز نشر علوم اسلامی، تهران، 1380، ص 9)
هدف اصلی شریعت مقدس اسلام ایجاد حکومت واحد جهانی است. در عین حال تا فراهم شدن زمینه ها ایجاد موعود، موازین و مقررات مکتب حقوقی اسلام بالقوه علاوه بر افراد، قابلیت اعمال در روابط میان کشورها را نیز دارد. این در حالی است که کشورهای دیگر به خاطر اختلاف در فرهنگ و سنت ها، به سادگی پذیرای آن موازین چنان که شایسته است نیستند. با این وجود منابع اسلامی به ویژه قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه معصومین (علیه السلام) مجموعه ای عظیم و مترقی از مقررات و قوانین در زمینه های مختلف مانند حقوق معاهدات، حقوق بشر، حقوق بشر دوستانه، حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات، حقوق دیپلماتیک و کنسولی و نیز ملاک های قابل اعمال در بسترهای جدید حقوق بین الملل را ارائه کرده است که هریک به طور مستقل جای پژوهش و تحقیق در خور را دارند.