سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
ساعت : 4:36 عصر
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
در شرکت پاکسان روش ارزیابی موجودی به روش FIFO صورت می‌گیرد به اینصورت که انجام فرآیند تولید و آماده سازی محصول طبق اسناد وارد و شمارش به انبار محصول تحویل و تحول می‌شود در طول روز بعد از بارگیری طبق اسناد فروش (بهپخش – پاکسان) مراجعه و به بارگیری شده و از شرکت خارج می‌شوند سپس بعد از جمع آوری اسناد و ثبت اسناد در سیستم بعد از تهیه گزارش عملکرد، جه
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 20
فرمت فایل doc
حجم فایل 7262 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57
گزارش کارآموزی حسابداری، شرکت تولیدی پاکسان

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

-1 شرکت تولیدی پاکسان در مورخه ششم دیماه 1341 تحت شماره 8493 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهر تهران با نام پاک کن با مسئولیت محدود به ثبت رسیده است. طبق صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 21 تیرماه 1342 نام و نوع شرکت به شرکت سهامی پاک کن و سپس بنابر تصمیم مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30 مهر ماه 1349 به شرکت سهامی خاص پاکسان تغییر یافته است. همچنین به موجب تصمیم مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30/06/1373 نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردیده و در تاریخ 04/11/1373 سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است. مرکز اصلی شرکت در تهران واقع شده و با توجه به اینکه بیش از 51 درصد سهام آن به طور غیر مستقیم به شرکت تهران توسعه صنایع بهشهر تعلق دارد، شرکت پاکسان از جمله شرکتهای گروه توسعه صنایع بهشهر می‌باشد.

فهرست مطالب

 تاریخچه فعالیت شرکت

مشخصات اعضای هیات مدیره در طی سال مورد گزارش

تحویل کالا به انبار و صدور رسید

نحوه ثبت فروش و شرح آن

در مورد فروش محصولات صادراتی

نحوه ثبت دارایی

محاسبه قیمت تمام شده

قیما تمام شده کالای تولید شده در شرکت پاکسان