سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
ساعت : 4:36 عصر
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
شرکت تو لید کالا بازرگانی ملورین اولین تولید کننده وصادر کنند? یونیت و صند لی دندان پزشکی در ایران است این شرکت که بزرگترین کارخانه ی تولید صندلی دندان پزشکی در خاورمیانه به شمار می رود در سال 1370تو سط ریا ست جمهوری جناب آقای هاشمی رفسنجانی افتتاح گردید این در زمینی به مساحت 150متر مربع بنا شده ودارای 1700 متر مربع بنا است
دسته بندی طرح توجیهی صنعتی
بازدید ها 20
فرمت فایل doc
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
طرح کارآفرینی شرکت تولید بازرگانی ملورین

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

شرکت تو لید کالا بازرگانی ملورین اولین تولید کننده وصادر کنند? یونیت و صند لی دندان پزشکی در ایران است .این شرکت که بزرگترین کارخانه ی تولید صندلی دندان پزشکی در خاورمیانه به شمار می رود در سال 1370تو سط ریا ست جمهوری جناب آقای هاشمی رفسنجانی افتتاح گردید .این در زمینی به مساحت 150متر مربع بنا شده ودارای 1700 متر مربع بنا است.

 2-1 موقعیت جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی این شرکت در نزدیکی شهر ملارد،در حدود 5 کیلومتر جاده شهریار –ملارد قرار گرفته است دفتر مر کزی شرکت در خیابان آزادی نرسیده به میدان انقلاب قرار دارد.

فهرست مطالب

تاریخچه

وضعیت پرسنل

مشخصات دستگاههای مورد استفاده در فر آیند تولید

پایه کراشوار

تسمه داخل کراشور

رویی کراشوار

داخل کاسه کراشوار

زیر کاسه کراشوار

واشر مهره لیوان، مهره دنباله، پیچ آلن، پیچ آهنی

مو نتاژ کراشوار یونیت

فضای کارخانه

ماشین آلات

نیروی انسانی

ضایعات

نیروی انسانی

نیروی انسانی در کارگاه تراشکاری

نیروی انسانی در کارگاه وکیوم

نیروی انسانی در کارگاه رنگرزی

تعداد ماشین آلات

محاسبه برای تولید یک ماه

طرح استقرار

از نظر عملکرد طرح استقرار

حمل ونقل

نمودار روابط بین بخشها

بالانس خط





ساعت : 4:36 عصر
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
تدلیس در حقوق فرانسه جزئی از نظریه وسیع عیب رضا است حال آنکه چنین نظریه ای با همین مفهوم یا وسعت و شمول در هیچیک از سه نظام حقوقی دیگر نیست
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
بازدید ها 15
فرمت فایل doc
حجم فایل 76 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106
مطالعه تطبیقی تدلیس در حقوق فرانسه, انگلیس اسلام و ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

تدلیس در لغت از ریشه دلس که مانند دلسه بمعنای تاریکی است یا دلس که بمعنای فریب و نیرنگ است میآید و در حقوق اسلامی معمولاً پوشاندن و پنهان ساختن عیب را یرساند. تدلیس در زبان یونانی DOLOS خوانده میشود و از اینرو برخی عقیده دارند (رجوع شود به کتاب a History of Islamic Law , نوشته N.J. Coulson, چاپ ادینبورگ, سال 1964, صفحه 28 _ باین کتاب از این پس با توجه به اشتراک تحت عنوان کولس: تاریخ حقوق اسلامی عطف خواهد شد) که کلمه تدلیس با توجه به اشتراک سه حرف بی صدا در هر دو زبان (د _ ل _ س/d_ 1_ s ) از یونانی بعربی ره یافته است. پروفسور شاخت در کتاب An Introduction to Islamic Law (چاپ آکسفورد سال 1964 , صفحه 9) می نویسد فعل عربی دلس … از کلمه لاتین Dolus آمده است : این کلمه گرچه در دوران اسلام از طریق مراودات تجاری وارد زبان عربی شد ولی در مراحل اولیه حقوقی اسلامی بعنوان اصطلاح حقوقی بکار نمی رفت . تدلیس در حقوق فرانسه Le dol خوانده میشود که ماخوذ از ریشه لاتین است و در حقوق انگلیس گفته می شود که در عین حال معنایی وسیعتر از تدلیس در حیطه قرار داد دارد . در حقوق فرانسه بکار برده می رود اما بمعنای تدلیسی است که پس از انعقاد عقد صورت بندد . جنبه جزایی تدلیس در حقوق فرانسه تحت مفهوم Escriquerieدر می آید که باصطلاح جزایی حقوق ایران کلاهبرداری معنی می دهد در فقه اسلامی اصطلاحات خدعه و خدیعه بکار می رود که گاه بمفهوم تدلیس نزدیک می شود حدود دقیق این اصطلاحات بتدریج در ضمن مقاله توضیح داده خواهد شد .

فهرست مطالب

بررسی تطبیقی نظامهای حقوقی فرانسه و انگلیس و اسلام و ایران

روش نظامهای حقوقی نسبت به تدلیس

تقسیم بحث

تعریف تدلیس

عنصر مادی تدلیس

گفتار (تدلیس قولی)

حفظ سکوت

عنصر روانی تدلیس

قصد مدلس

تفاوت تدلیس ممنوع و ترغیب مجاز (نقش عرف)

تدلیس ثالث

تاثیر تدلیس و مدلس

اثر حقوقی تدلیس : ضمانت اجرا _ نتیجه

منابع





ساعت : 4:36 عصر
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
در جریان جنگ جهانی دوم، سپتامبر 1941، نیروهای شوروی و انگلیس به سمت ایران حمله آوردند با اشغال ایران به وسیله این نیروها حکومت استبدادی رضاخان برافتاد و سربازان ارتش او پراکنده شدند در این شرایط سراسر مناطق ایران به اشغال متفقین درآمد و از جمله منطقه غربی کشور و به ویژه دو استان آذربایجان و کردستان به دلیل همسایه بودن با شوروی تحت سلطه نیروهای شور
دسته بندی تاریخ
بازدید ها 14
فرمت فایل doc
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
بررسی نقش قاضی محمد در جمهوری کردستان

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

منطقه کردستان به دلیل وجود اقلیت قومی مذهبی در آن همواره در دوره‌های مختلف تاریخی تحولات آن مهم بوده است منتهی کمتر به آن توجه شده است هدف از انجام این تحقیق شناخت بیشتر حوادث این منطقه بوده البته فقط در یک مدت کوتاه، در تاریخ معاصر منتهی در این برهه زمانی هم، این کار بسیار ناقص بوده و شامل کلیه جوانب نمی‌باشد چون در این تحقیق بیشتر به بررسی جنبه‌های از شخصیت و فعالیت قاضی محمد توجه شده است اما در طی آن سعی شده که از کلیه جریاناتی که قاضی محمد در آنها نقشی داشته مطالبی بیان شود. ابتدا سعی شده پیشینة پژوهش حاضر به دست آید، نتایجی که کسب شد بدین شکل بود که دو پایان نامه در مورد جمهوری کردستان نوشته شده که یکی از پایان‌نامه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد و به کوشش آقای مولودی دربارة تحلیل جامعه شناختی جمهوری کردستان نوشته شده است و پایان نامه‌ای دیگر که آقای سجادی با عنوان جمهوری کردستان نوشته در دانشگاه شهید بهشتی که طی این پایان نامه به بررسی پدیده ناسیوناسیم کرد پرداخته‌اند. و در این پژوهش سعی شده است با یک رویکرد جدید و آن هم، نقش رهبری قاضی محمد در موضوع بررسی شود اکثر کتابهای که به زبان فارسی در مورد این موضوع در دسترس است بسیار مختصر در مورد موضوع بحث نموده‌اند ولی در عین حال تعدادی از این کتابها با تزئینی و بیطرفانه حوادث را نقل نموده‌اند از جمله کتابی که جدیداً (یک سال پیش) منتشر شده است به نام هویت تاریخی و مشکلات مردم کرد چون خود نویسنده کتاب درزمان جمهوری کردستان در مهاباد و دانش آموز سال دوم دبیرستان بوده است اگر چه اطلاعات بسیار مختصر ولی اطلاعات موثقی را ارائه می‌دهد و بیشتر کتابهای نوشته شده دیگر هم به زبان انگلیسی است که تعدادی به فارسی ترجمه شده است.

بعضی از کتابهای مورد استفاده مثل چیشتی مجبور که خاطرات سرافکندی است وی خودش عضو حزب بوده و از نزدیک جریانات را دیده و بسیار سودمند است و همچنین کتاب درک کینان که از سرهنگهای ارتش بریتانیا در عراق بوده در فاصلهای سالهای جنگ دوم جوانی و از نزدیک با کردها آشنایی داشته است، مطالعه این کتابها کمک بزرگی برای ارائه این تحقیق نموده است. و از منابع اصلی این موضوع می‌باشند.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول : وضعیت منطقه کردستان در اواخر جنگ جهانی دوم

الف – ورود روسها به منطقه

ب – تکاپوهای کردها

فصل دوم : کومله ژ . ک (ژیانده نه وی کردستان)

الف – شکل گیری کومله ژ . ک

ب – ورود قاضی محمد به کومله

ج – واقعه شهربانی مهاباد

د – معرفی قاضی محمد

ذ – فعالیتهای شوروی در منطقه و ارتباط آن با کومله

فصل سوم : حزی دمکرات

الف – فرآیند شکل گیری حزب دمکرات

ب – تأسیس حزب و اهداف آن

ج – ورود بارزانیها به ایران و اعلام جمهوری

فصل چهارم : یکسال حکومت کردستان

الف – اقدامات و فعالیتهای جمهوری کردستان در منطقه

ب – مناسبات و روابط فرقه دمکرات کردستان و آذربایجان

فصل پنجم : الف – علل و عوامل فروپاشی جمهوری کردستان

1-عوامل داخلی

2-عوامل خارجی

ب – ورود نیروهای دولت مرکزی به منطقه و تسلیم شدن قاضی محمد

ج- محاکمه قاضی محمد

د – اتهامات قاضی محمد

ذ – دفاعیات قاضی محمد

نتیجه گیری

منابع و مآخذ





ساعت : 4:36 عصر
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
در شرکت پاکسان روش ارزیابی موجودی به روش FIFO صورت می‌گیرد به اینصورت که انجام فرآیند تولید و آماده سازی محصول طبق اسناد وارد و شمارش به انبار محصول تحویل و تحول می‌شود در طول روز بعد از بارگیری طبق اسناد فروش (بهپخش – پاکسان) مراجعه و به بارگیری شده و از شرکت خارج می‌شوند سپس بعد از جمع آوری اسناد و ثبت اسناد در سیستم بعد از تهیه گزارش عملکرد، جه
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 20
فرمت فایل doc
حجم فایل 7262 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57
گزارش کارآموزی حسابداری، شرکت تولیدی پاکسان

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

-1 شرکت تولیدی پاکسان در مورخه ششم دیماه 1341 تحت شماره 8493 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهر تهران با نام پاک کن با مسئولیت محدود به ثبت رسیده است. طبق صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 21 تیرماه 1342 نام و نوع شرکت به شرکت سهامی پاک کن و سپس بنابر تصمیم مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30 مهر ماه 1349 به شرکت سهامی خاص پاکسان تغییر یافته است. همچنین به موجب تصمیم مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30/06/1373 نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردیده و در تاریخ 04/11/1373 سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است. مرکز اصلی شرکت در تهران واقع شده و با توجه به اینکه بیش از 51 درصد سهام آن به طور غیر مستقیم به شرکت تهران توسعه صنایع بهشهر تعلق دارد، شرکت پاکسان از جمله شرکتهای گروه توسعه صنایع بهشهر می‌باشد.

فهرست مطالب

 تاریخچه فعالیت شرکت

مشخصات اعضای هیات مدیره در طی سال مورد گزارش

تحویل کالا به انبار و صدور رسید

نحوه ثبت فروش و شرح آن

در مورد فروش محصولات صادراتی

نحوه ثبت دارایی

محاسبه قیمت تمام شده

قیما تمام شده کالای تولید شده در شرکت پاکسان





ساعت : 4:36 عصر
نویسنده : محسن گروسی
نظرات
مفهوم شایسته سالاری به اجمال، شناسایی، گزینش، جلب و جذب مداوم نیروها و سپس فراهم کردن زمینه‌های اعمال مدیریت حسب توانمندی‌هایشان است در جوامعی که در آن روابط بر ضوابط و توارث بر اکتساب فایق است، شایسته سالاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد تمشیت امور به دست افراد، صرفاً بر شایستگی استوار نیست، بلکه عوامل عدیده‌ای که ذاتی و اکتسابی افراد نیست، دراین
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 13
فرمت فایل doc
حجم فایل 97 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
انتخاب،‌انتصاب و تغییر مدیران و تجارب کشورهای فرانسه، ژاپن، انگلیس ، آمریکا و کره جنوبی

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

در دهه‌های اخیر، مدیریت به عنوان یکی از مهمترین عناصر توسعه به شمار آمده و در ارزیابی و مقایسه کشورهای در حال توسعه، بررسی الگوها و شیوه‌های مدیریت نیز مورد توجه قرار گرفته است. تغییرات وسیعی که در نقش دولت‌ها به وقوع پیوسته، دولتها را عملاً با رویکردهای جدید روبرو ساخته که نتیجه قطعی آن تغییر موقعیت نسبی دولت‌ها بوده است.

بطور کلی نظام اداری هر حکومتی مبین نگرش دولت به نحوه اداره و مدیریت کشور می‌باشد و نقش نظام اداری در ساختارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و تأثیر آن در تحقق اهداف نظامهای کلان جامعه به اندازه‌ای تعیین کننده است که بدون داشتن نظام اداری کارآمد و اثربخش، دست یازیدن به اهداف فوق عملی نیست. از اینرو کشورهای مختلف، اصلاح نظام اداری و بهبود مدیریت را به عنوان پیش‌نیاز اصلی توسعه و یک هدف اساسی پیگیری می‌نمایند.

در کشور ما در طول سالهای اخیر مطالعات و تحقیقات متعددی در این راستا به عمل آمده و اقدامات موثری آغاز گردیده است که از جمله اهم آنها، تدوین برنامه هفتگانه تحول اداری در کشور توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و تصویب آن در هیأت وزیران می‌باشد.

در ارتباط با برنامه سوم آن ، تحت عنوان “‌ اصلاح نظامهای مدیریتی” مطالعات مختلفی در این دفتر بعمل آمده که از جمله آن‌ها مطالعه در زمینه استقرار نظام انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران با جهت‌گیری شایسته‌سالاری و ثبات در مدیریت‌ها می‌باشد که نتایج حاصله به مصوبه شورای عالی اداری تحت عنوان ‌“‌ضوابط انتخاب و انتصاب و تغییر مدیران” انجامید. در این مطالعه به عنوان یکی از پروژه‌های مطالعاتی در راستای تحقق اهداف مورد نظر در زمینه شایسته‌سالاری و اثربخشی مدیریت‌ها، ضمن بررسی مبانی علمی و نظری، تجارب برخی از کشورهای توسعه یافته از جمله فرانسه، ژاپن، آمریکا، انگلیس و کره جنوبی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب

پیش‌گفتار…………………………………………………………………3

1) مقدمه:............................................................................ 4

2) وضعیت راهبردی نظام شایسته سالار............................................ 5

اهداف:.................................................................... 7

ویژگی‌های نظام شایسته سالاری مطلوب................................... 8

روند مطلوب انتخاب و انتصاب مدیریت................................................ 12

ملزومات نظام انتخاب و انتصاب مدیران.......................... 13

فرایند شایسته سالاری............................................................ 15

3) مدیران شایسته در نظام جمهوری اسلامی ایران............................... 20

1- جایگاه مدیریت............................................... 20

2- ویژگی‌های شغلی و نقشهای مدیران............................... 21

3- خصوصیات و ویژگی‌های فردی مدیران.......................... 25

4-توانایی‌های مدیران.................................................... 30

5- مهارتهای مدیران.......................................................... 32

6- شایستگی‌های مدیریتی........................................... 32

7- جمع‌بندی.............................................................. 35

8- کشف متغیرهای انتخاب و پرورش مدیران درایران............................ 36

4- مطالعات تطبیقی................................. 41

شیوه استخدام و ارتقاء در فرانسه................................................... 41

شایسته سالاری در ژاپن.................................................. 44

شیوه استخدام و ارتقاء در انگلیس............................................ 46

نظام استخدام و ارتقا در آمریکا................................................... 55

نظام شایسته‌سالاری در کره جنوبی............................................... 58

5)جداول:.................................................................... 61

6)منابع:.................................................................... 75